graphic-1Τους καλοκαιρινούς μήνες αυξάνουν οι δραστηριότητες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα έχουμε και περισσότερη εφίδρωση λόγω της ζέστης.

Όσον αφορά στην ενυδάτωση των παιδιών, η κατανάλωση ενεργειακών, “διεγερτικών” ποτών απαγορεύεται αυστηρά, καθώς η καφεΐνη που περιέχουν είναι βλαπτική. Το ίδιο ισχύει και για τους εφήβους.

Τα ειδικά (“ισοτονικά”, “αθλητικά”) ροφήματα, θεωρητικά θα μπορούσαν να βοηθήσουν ένα παιδί μετά από ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου στη ζέστη. Επειδή όμως περιέχουν υδατάνθρακες είναι πιθανό να οδηγήσουν σε παχυσαρκία και τερηδονισμό. Τα διαφημιζόμενα πλεονεκτήματα από τα ιχνοστοιχεία και τις βιταμίνες που περιέχουν δεν έχουν αποδειχθεί.

Αυτό που απομένει και συνιστάται λοιπόν είναι η κατανάλωση νερού σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη δίαιτα!

Sports drinks vs. energy drinks vs. plain water: What’s best for thirsty kids?

Ενεργειακά/Αθλητικά ποτά ή νερό; Τι επιτρέπεται για τα παιδιά